Alla inlägg under januari 2009

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:33

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:23

Kvällen var helt okej igår, tillbringade den tillsammans med Semliz och vi var till Peter på fest. Det var helt okej där också, men som sagt att sitta på en fest nykter och superförkyld är ingen höjdare x)

Vaknade imorse, ännu mer förkyld och åkte hem tidigt för att städa. Jag var dock alldeles för trött för det så jag valde att sova istället.

Har tillbringat i stort sett hela dagen i sängen, vilket har varit väldigt skönt.

Nu sitter jag och ser the green mile, vilket jag tycker är en underbar film.


En tanke poppade just upp i mitt huvud, att det spelar ingen roll vad du gör, det finns alltid ngn som inte blir nöjd. Det spelar ingen roll hur mycket gott du gör mot en annan människa så finns det alltid ngn som kan klaga. Förstår ni vad jag menar?  Man gör ngt för att vara snäll men ändå så lyckas de alltid hitta fel i den handling man gjorde. Jag menar, är det verkligen mödan värt att lägga ner så mycket energi när man inte får något tillbaka?

Av Emilia Vähäsalo - 30 januari 2009 08:26

Godmorgon,

eller något liknande iaf! Madde sov hos mig inatt, och robin och tommie kom också och höll oss sällskap ett tag. Vi hade faktiskt väldigt trevligt. Jag och madde somnade väl runt tio tror jag, vi var väldigt trötta så vi tyckte det var lika bra.

Idag efter skolan ska jag först till Birsta med Madde, sen så ska jag handla lite och åka och umgås lite med Tommie. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.

Sen så slutar vi redan fem över ett idag, vilket är mycket skönt.

Nu ska jag plugga samhällen. Puss


Av Emilia Vähäsalo - 28 januari 2009 18:41

Det har varit en mycket skön dag idag :) hade mentorstid, käkade lunch på stammis stället Kebabcity tillsammans med Oliva, sen hade vi idrott och sen slutade jag! Tog en fika på Barista med elinpelin sen var vi ut och åkte en sväng tillsammans med Tommie, haha jag har nog aldrig skrattat så mycket någon gång.

Nu sitter jag bara här vid datorn och nördar och väntar på min vän simon, saknar honom ;o inte träffat han på superlänge men nu blir det tillslut av iaf.


Imorgon så ska min favorit madde sova hos mig, så då blir det massa mys och snack, det ser jag verkligen fram emot :)


Nu ska jag fixa mig lite innan simon kommer!

Simma lungt mina vänner

Av Emilia Vähäsalo - 27 januari 2009 21:53

Jag vill vara lycklig, tillsammans med dig

Av Emilia Vähäsalo - 27 januari 2009 18:06

ledsen att det varit lite dålig uppdatering, igen...

Men det har varit ganska mycket i helgen, jobbade både lördag och söndag, festade hos charren på lördagen, vilket var fett najs. Att jobba väldigt bakis dan efter var därimot inte lika najs x)

Bror kom hem i söndags så jag umgicks med honom och mina föräldrar, vi spelade bingolotto, haha det var ju ett tag sen, men ganska roande måste jag säga. Hoppas på ett besök hos bror i funäsdalen så snart som möjligt!


Klippte och färgade håret i fredags också, bild på det kommer längre ner i inlägget, jag vart faktiskt grymt nöjd för en gångs skull :)

Idag så har det väl inte hänt så mycket, massa skola sen har jag bara ätit lite och legat hemma och degat, skönt att ta det lungt för en gångs skull!


Nu ska jag återgå till mitt musik lyssnande, favorit låten idag blir nog:

Daughtry - over you

Peppande låt :)


Simma lungt folket!

Av Emilia Vähäsalo - 22 januari 2009 15:38

Varit ledig idag, skönt som fan. Sov hos Julle inatt och vi drack ngn groggo ch sjöng singstar med Figge, Backman och Joel. Väldigt trevligt.

Åkte hem tidigt imorse för att plugga, men orkade inte  plugga något alls, var alldeles för trött och mår inte så bra just nu så jag har sovit massa istället.

Ligger och myser i soffan nu och ser tv, väntar på att pappsen ska komma hem så jag får någon mat. Imorgon blir det lön och då ska jag som sagt klippa och färga håret, förhoppningsvis blir det bra!


Jag saknar dig, förlåt mig

Av Emilia Vähäsalo - 20 januari 2009 08:46

Jag är ganska dum egentligen, sitter och längtar efter sovmorron jämt men när jag väl har det så åker jag till skolan ändå (Y) pucko!

Men som tur var så träffade ajg August på bussen, han köpte snus åt mig och följde med mig till min skola och höll mig lite sällskap =D

Ikväll blir det dans igen, blir både Street och bugg, vet inte riktigt vad jag ska välja än så därför prövar jag båda två igen.

Jag måste bara säga att jag har blivit så kär i låten
Hinder - Better than me

Feeeeettt grym låt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards