Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

20 januari

Av Emilia Vähäsalo - 20 januari 2009 08:46

Jag är ganska dum egentligen, sitter och längtar efter sovmorron jämt men när jag väl har det så åker jag till skolan ändå (Y) pucko!

Men som tur var så träffade ajg August på bussen, han köpte snus åt mig och följde med mig till min skola och höll mig lite sällskap =D

Ikväll blir det dans igen, blir både Street och bugg, vet inte riktigt vad jag ska välja än så därför prövar jag båda två igen.

Jag måste bara säga att jag har blivit så kär i låten
Hinder - Better than me

Feeeeettt grym låt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Vähäsalo - 4 februari 2009 08:40

nu ska jag byta blogg, på Linns begäran (:   Så från och med nu får ni läsa mer om mig och mitt liv på www.typemilia.blogg.se KOLLA IN (: ...

Av Emilia Vähäsalo - 3 februari 2009 14:25

Det känns som det är ganska mycket av allt just nu och det börjar kännas väldigt tungt. Grymt mycket i skolan bara till nästa vecka känns det som; - Omprov historia- Hemprov Historia - Redovisning & inlämning Svenska - Redovisning & inlämning Religio...

Av Emilia Vähäsalo - 1 februari 2009 16:27

Så härligt att vara sjuk, vekligen x) Skulle somsagt se the green mile igår, det gick ju som det gick, såg knappt halva och sov under delar av hela filmen (Y) hehe men så går det ibland. Idag var jag till biirsta med min papps (: och vi lämnade in m...

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:33

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:23

Kvällen var helt okej igår, tillbringade den tillsammans med Semliz och vi var till Peter på fest. Det var helt okej där också, men som sagt att sitta på en fest nykter och superförkyld är ingen höjdare x) Vaknade imorse, ännu mer förkyld och åkte he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards