Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

The day off

Av Emilia Vähäsalo - 22 januari 2009 15:38

Varit ledig idag, skönt som fan. Sov hos Julle inatt och vi drack ngn groggo ch sjöng singstar med Figge, Backman och Joel. Väldigt trevligt.

Åkte hem tidigt imorse för att plugga, men orkade inte  plugga något alls, var alldeles för trött och mår inte så bra just nu så jag har sovit massa istället.

Ligger och myser i soffan nu och ser tv, väntar på att pappsen ska komma hem så jag får någon mat. Imorgon blir det lön och då ska jag som sagt klippa och färga håret, förhoppningsvis blir det bra!


Jag saknar dig, förlåt mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Vähäsalo - 4 februari 2009 08:40

nu ska jag byta blogg, på Linns begäran (:   Så från och med nu får ni läsa mer om mig och mitt liv på www.typemilia.blogg.se KOLLA IN (: ...

Av Emilia Vähäsalo - 3 februari 2009 14:25

Det känns som det är ganska mycket av allt just nu och det börjar kännas väldigt tungt. Grymt mycket i skolan bara till nästa vecka känns det som; - Omprov historia- Hemprov Historia - Redovisning & inlämning Svenska - Redovisning & inlämning Religio...

Av Emilia Vähäsalo - 1 februari 2009 16:27

Så härligt att vara sjuk, vekligen x) Skulle somsagt se the green mile igår, det gick ju som det gick, såg knappt halva och sov under delar av hela filmen (Y) hehe men så går det ibland. Idag var jag till biirsta med min papps (: och vi lämnade in m...

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:33

Av Emilia Vähäsalo - 31 januari 2009 21:23

Kvällen var helt okej igår, tillbringade den tillsammans med Semliz och vi var till Peter på fest. Det var helt okej där också, men som sagt att sitta på en fest nykter och superförkyld är ingen höjdare x) Vaknade imorse, ännu mer förkyld och åkte he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards