Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emilia Vähäsalo - 3 februari 2009 14:25

Det känns som det är ganska mycket av allt just nu och det börjar kännas väldigt tungt. Grymt mycket i skolan bara till nästa vecka känns det som;

- Omprov historia
- Hemprov Historia

- Redovisning & inlämning Svenska

- Redovisning & inlämning Religion

Plus att det är seminarium på samhällen på torsdag.

Jag ska hinna med massa plus att jag ska hinna jobba och andas därimellan också. Det är mest pressen på att allt måste bli så bra som är jobbig just nu. Det känns meningslöst att jobba så hårt för ingenting, just därför blir jag inte nöjd över något.


Det är inte det enda som krånglar i mitt liv just nu, tänker inte gå in på detaljer men det är mycket som inte är som det ska. Jag är mest förvirrad och snart vet jag väl inte vad jag heter längre. Men jag är inte någon som ger upp så jag antar att det bara är att kämpa vidare och hoppas på det bästa.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards